sommaren snurrade fort när vi bara slöade bort

eller något sånt

haha min blogg suger. Har inte orkat skriva något innhållsrikt inlägg på jag vet inte hur länge. Alltid samma meningslöst pladder. Jag skriver inte ens om vad jag gör om dagarna. kan man sjunka lägre?

Äh nog om detta. Mimo är hemma nu den snorvalpen. Min klass är rolig och jag är "vald" till klassens teknik-råds-representant. COOLT
jag såg ut som en fjällgumma idag lite grann med mina halvnya känger och pappas fjälltröja. Vet inte om jag tyckte det var fint. kanske. Om vi säger så här: alla ni som gillar min sån här blogg eller så, säg FÖRSTEN JA
 om ni inte gör det så kommer jag troligtvis skriva ändå.

Kommentarer
Postat av: Mä

Jag gillar den, mysig! :P



Hej förresten, länge sedan, hoppas allt är bra med dig :) kramar

2008-09-25 @ 14:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0