promises they break before they're made

HEJ falala.
Internet har ja. fast jag inte har bloggat mycket alls (inget alls).
Jag ska göra en lista nu som ni ska få se. Man kan som kalla det en "attt göra-lista":
1. ta mig upp till min säng och SOVA
2. se da vinci koden som jag lånade av mattias syster
3. sy fast knapparna på min jacka
4. göra fysik och matteläxa (skola... att du skulla vara så hård?!)
5. ÄTA TACOS (imorrn sker detta alltså)
6. njuta av fin höst
7. leva loppan
8. spela basket HEY vad jag ska spela
9. börja lägga ut bilder på min blogg
10. börja planera min framtid genom att kolla in design-högskolor i sveden (eller outomlands hä hä hä)
11. leta rätt på mina husnycklar
12. mejla skolfotogrejen och be om en ny lapp..........

Åh spännande lista där jullebulle. Jag tror jag börjar med det översta. Eller kanske det där med att lägga ut en bild kanske är smart att börja med. Ska se vad jag kan hitta i mitt ostora foto-arkiv


SE så fina
GE mig ny musik

Kommentarer
Postat av: Ellen

Framtiden är alltså kommen ? =)

Och du ger även mig ny musik för jag drunknar snart i uttjatad musik...

2008-09-13 @ 13:06:21
Postat av: Ellen

Framtiden är alltså kommen ? =)

Och du ger även mig ny musik för jag drunknar snart i uttjatad musik...

2008-09-13 @ 13:06:23
Postat av: Anonym

OJSAN, återigen gör inte min dator som den ska... Usräkta mitt utbrott.

2008-09-13 @ 13:07:02
Postat av: Anonym

miket fina bild.

2008-09-13 @ 15:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0