jag ringde dig hem

Igår jag och Elle låg på bryggan och tänkte tillbaka på tiden när musik var bra. Då tänkte vi på sån här musik.


Jag får vibbar från ett annant liv. dags att återvända tillbaka till det. Eller kanske inte det gamla livet. Men den gamla musiken iaf.

Eh sen så läste jag på dn.se om musikstilars personligheter eller hur man nu ska förklara. Så här stog det om min kategori:
INDIEPOPAREN: Har låg självkänsla och arbetar inte särskilt hårt. Inte heller särskilt snäll eller generös. Är kreativ.
hihihi stämmer in väshta bra på mig

Kommentarer
Postat av: Karatekidset #2

Vi går mot gammal musik och nya tider!

Bryggan blev vändningspunkten då allt gick åt skeva vägar! :D

2008-09-07 @ 11:38:30
URL: http://viarforlorade.blogg.se/
Postat av: john to the e

låg självkänsla? meh, så länge ja inte är emo

2008-09-11 @ 21:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0