jag kan se i hans ögon att han har en nasty plan

kom på resten själv

hey dudes där borta, jag har kommit på en supermultital idé. jag har rätt lägen velat erasea den här bloggen (uruselt blogg-namn, i mean, JULIAAGNES WHO? nämen serri det är INTE snyggt...) men samtidigt SÅ VILL JAG DET INTE. kanske mest för att jag har runnit ut på mailadresser så jag kan inte göra en ny användare. buhu, stor tabbe där BLOGG.SE!! man skulle ju vilja kunna göra så många bloggar man vill

men äh, kom till saken nu: JO. jag ska alltså inte ta bort den utan jag ska..... BAMBAMBAM *trumvirvel + supermegaexcitment* ........ göra om den YEAH. Jag ska (om ett tag alltså när jag samlat ork) göra lite design-förändringar (använda min kreativa sida) och sen ska jag ta bort alla (jag menar ALLA) inlägg jag skrivit tidigare. synd på vissa sätt, jag menar, varför inte minnen liksom, men jag tycker dom är så töntiga. Alla är töntiga. Jag är töntigast av alla. det är just därför jag skriver här jao där jag inte har någon aning om vem som läser (nästan) (det är troligtvis emma eller susa (säkert jonkeboy 2?) och nån fler) och jag har just nu en dum känsla av att jag pratar (och jag säger väldigt konstiga saker) med mig själv. usch

längtar tills jag tagit bort detta fula inlägg hihi
puss lovers (älskare)
MTFBWU

Kommentarer
Postat av: Johanna

Julia, din blogg äger ju! jag är en trogen läsare=D

2008-09-25 @ 23:12:25
URL: http://jjohannan.blogg.se/
Postat av: john to the e

hoppas inte ajg är jonkeboy 2

2008-09-26 @ 14:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0