jag har hittat något att skriva om nu jag lovar

IGÅRKVÄLL
och i förrgårkväll

reunited (återförenade) nästan en bit av class of 9c kanalskolan 2008. ni fatta. vi träffades folk från klassen och gjorde sånt där som jag tycker är jättekul:
vi var på bodaborg (sandys favvo) (vårat lag vann ofc) (det var jag emaemi, sandy och mattias)
vi lira gitarr
vi lira guitarhero
vi lira singstar
och jag lånade hem davincikoden
igår såg jag davincikoden 2 gånger men har inte sett slutet en enda av dom (jag ska göra det så snart jag skrivit klart det här)
igår reunitade vi mindre än halva 9c igen
vi gjorde sånt som jag tycker är jättekul
vi såg davincikoden
vi busplingade (med en annan på ryggen)
vi sprang runt
vi lekte kurragömma
vi var coola när vi bildade the-diggers (jag och emaemi här)
vi pallade äpplen
och vi hälsade på en sjukling (sääändy yeah)

vi som medverkade var: jag JUOLI, emma EIMI, susa SOUSa, mattias MAETO, oskar OUGI, rickard RIEKO, jimmy JIUMU, hanna APAAON, chrissa XTUOS och sandy SANWHO

ska se om jag hittar en bild som inte har med inlägget att göra

i våras var jag tydligen blek och hade ett konstigt ansiktsuttryck i mitt fejs

Kommentarer
Postat av: Susa

du är kingen på att blogga. dessutom frän. ba så du vet. (A).

2008-09-15 @ 20:16:48
URL: http://susa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0