jag försökte säga något men jag glömde

Hej och hå. Ska bo hos mor i två veckor nu ju. Kul fast kanske utan internet. Kanske inget bloggande alltså. Kan ni klara er? Klart ni kan.

Det blev basket idag föressten JAHOOOOoo. Jag tror jag ska köpa en boll efter skolan imorn. Jag ska spela med den sen varje dag. Måtte det inte komma någon snö i år.

AmandaMU hade kamera med sig, tog några bilder och sen vägrade lägga in dom på datoren. Därfore så får ni inte se bilder på basketspelande lirare utan på Ainas, MU själv, kajalklet på bryggan.

ÄH JAHA det var vad jag trodde ni skulle få se. Men icket. Blogg.se VILL INTE ATT JAG SKA LÄGGA UPP BILDER
en arg julia lämnar datorn nu. Vi ses kanske itne mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0