godmorgon världen

Hej och gomors. Igårkväll var jag nog med om det värsta jag varit med om i hela mitt liv. Vi var alltså och vandrade på kyrkogården mitt i natten efter vi sett hide and seek?!??! jag fattar inte vad vi tänkte med, har aldrig varit så rädd...
Så därför lämnar vi härmed det ämnet.  Jag är en person som väldigt lätt blir betagen av saker och ting, även människor. Så därför måste jag nästan erkänna att betagenheten har slagit till igen!! Den här gången i duden med röd gitarr som auditionade i idol. Hjälpas. han är så bra. KOlla ba. Sen kan man också kolla på fula klipp med hans egna låtar. tokig kille där alltså.

Idag ska jag på stanelistan med ellen yeah, Shoppa tills jag droppa eller någe.

OCH SEN IKVÄLL:
BASKETBALL (basketo)
IKVÄLL 20.00 KANALPLANEN
be there or die
nämen kom det skulle vara 3vlig

Kommentarer
Postat av: Anonym

äger du ens en basketboll? ;) hehe

2008-09-06 @ 13:27:22
Postat av: Sus

ÅHhh!!! jag såg han på idol! asså han var så sjukt braaaaa!! jag fick gåshud OCH blev tårögd, helt freakin serious:O förresten är din blogg ball, synd att du sällan hör av dig...

2008-09-06 @ 19:12:43
URL: http://susa.devote.se
Postat av: Ellen

Kyrkogård=Nej tack.

Men det var trevligt ändå =)

Och det bidde ingen basket tack och lov!

2008-09-06 @ 23:51:21
URL: http://viarforlorade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0