godkväl världen/här kommer lyckan för karatekids som oss

Godmorgon god - middag godkväll.
Idag har varit Den Lyckliga Dagen.
När jag vaknade så sken solen
När jag åt frulle sken solen
När jag duscha sken solen
När jag gick till bussen sken solen
När jag vänta på bussen och lyssnade på musik och blev störd med endå rörd av syrsornas helt urflippade sång sken solen
Ja, hela dagen sken solen
och jag och Ellen bestämde: Idag var Den Lyckliga Dagen
Jag köpte en jacka för nästintill ett lakan, shitt
Vi åt på frasses, chickenSTICK och pommes fritts (ofc)
Sen njöt vi av solskenet och av Den Lyckliga Dagen, tänkte tillbaka på tiden då musiken var bra, skrattade åt kampsportsskämt (om du inte hört nåt så vet jag inte vad jag heter) och fick flytande lappar av mystiska män.
Allt det gjorde vi på bryggan nere vid älven nedanför parken duvet.
Det var lyckligt.

Olyckligtvis så blev det ingen basket ikväll. Inställt pga DÅLIGT ANGAGEMANG av skellefteås samhälle, SKÄRP ER FFS... Skoja...
var bara lite mer på hugget nästa helg, tack snälla, så blir det skojjsigt för allihopa!
Vi har föressten addat ÄppelPallning som aktivitet till BasketoLirandet. Applåder för så kuliga ideer.

Åh det är inlägget smakar bajs. Jag vill inte publi....

Kommentarer
Postat av: Karatekidset #2

Hehe varje dread på ditt huvud har jag räknat( jag har ingen aning om vad det har med inlägget att göra men jag tycker ändå att allt var så virrigt och jag ville bara säga det) Varje dag ska nu vara som idag!

2008-09-07 @ 00:44:26
URL: http://viarforlorade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0