det skulle vara lätt att skriva i sin blogg om man hade mycket att skriva om men det har inte jag

inga kärleksproblem
inge polartjafs
inga "nya prylar" att skryta om

eftersom min blogg redan består av tomma ord nästan så kan jag ju fortsätta på den linjen. kan börja med att beskriva min omgivning just nu: jag har fortfarande pjamas på mig, helt crazy tjorvigt hår, glasögonen på sne (eller på rak). ingen är hemma utom jag då och jag känner mig lite ensam. jag försöker hitta ny mysik men VARS FINNS DEN?! finns inget bra att lyssna på. kan lika gärna klippa bort mina öron. eller nä usch. nå sånt äckligt skulle jag aldrig göra.

jag vill shoppa men jag orkar inte och jag vill inte slösa mina pengar (har du blivit en snålis julis? ja det har du)
jag hittar snygga kläder och skor både här och där. det jag mest vill ha är vita skor från repetto och en klänning/blus från frökensöt. skriv ner det nu. i din almanacka. eller dagbok. eller på word.

en sak kom jag på att ajg kan säga. en rolig tidning namned PEOPLE sverige är ruggit bra. redaktionen skulle skicka en tidning till mig lite nu och då lovade dom förra veckan. hoppas dom inte lura lilla mig.

avslutar med en bild nu då

Kommentarer
Postat av: emma

ÄLLSKAR DIN BLOGG!!!!

UPPDATERA MER PLEAAAAAAAASE!(L)(L)



Peace

2008-09-14 @ 16:28:15
URL: http://emaemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0