pretty soon we'll know the name

Hihi stockholm och örebro var ju superfint som väntat. Och jag säger det som nog alla tycker, vad är det för skitstad vi bor i? Kom igen sköna skelleftebor, vi drar ner till söder och bosätter oss på en camping nära Hultsfred?! Iaf så togs nästintill några bilder, endast några få på en (känd?) fransman som fikade på Kulturhuset. Kanske kanske så lägger jag in dom och kanske lite bilder på mina få men fina inköp (det skulle isåfall ske när jag hittar usb-schladden).

Nu måste jag verkligen ta tag i mitt rum och låta Markusevangeliet snurra i cd-spelaren igen, adjöss.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin dag.

2008-05-19 @ 15:43:15
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0