pc

När jag blir stor är det här jag skulle vilja bo

image105

Jag skulle ha den här tavlan hängandes någonstans
image106
En persisk matta skulle ha legat på golvet och värmt mina barfota fötter

image107
En grabb med lockigt hår skulle plinkat på en gitarr för mig

(en bild på en grabb med lockigt hår som plinkar på en gitarr)

och jag skulle vara så där obekymmrat lycklig, varit med om alla ungdomens problem och skulle se tillbaka på dom som kanske de bästa tiderna i mitt liv. Jag skulle lära mig nya låtar på mitt piano varje vecka och köpa nya skor lika ofta. Jag menar jag ska, när jag blir stor.

Kommentarer
Postat av: Susa

En trappa upp sover jag i min king-size säng:}

2008-05-08 @ 16:01:31
URL: http://susa.devote.se
Postat av: Linda

Vad heter tavlan? Vilken konstnär?

2008-05-09 @ 19:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0