once i was told that a boy

Nu snart så bär det iväg till manhems för sol och förhoppningsvis bad hehe, någon gång måste ju vara den första. Mitt hår luktar fortfarande rök sen gårdagens grillning med dudes så som Emma, Susa, Hanna, Ina, Victor, Albin, Samuel, Erik, Emil plus någon Isak som dök upp där ett tag. Men oroa er inte, duschen ska snart ta mig i sin famn så snart jag får tid och då ska ni se att mitt hår kommer lukta som vanligt igen.

Efter den sista omgången med fönsterputsning så samlade jag ihop ett riktigt skönt gäng med låtar. En mix av båda gammalt och nytt kan man säga och den var typ störtskön. Ett litet utdrag ur denna hedrade spelningslista som fick namnet "fönsterputsning":
Fascination med Alphabeat - en låt som är lite spårad men man blir ju så ruskigt glad av den
Call an ambulance med Albert Hammond Jr. - en riktig sköning som ger underbara sommarminnen
För en långlång tid med Håkan Hellström - en låt som jag endast lyssnar på för att p3 får den att fastna i hjärnan (jag gillar ju inte Håkan särskilt, eller?)
Idioter med Markus K - här behövs väl ingen beskrivning
Secret heart med Feist - feist är väl tjejen som kan det där med sköna låtar
Walk away med Franz Ferdinand - galet bra fast mina öron fick lyssna på den större delen av förra sommaren (kolla in följande länk för mer fint med Franzarna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0