it's early

Hey jag har inget vettigt att skriva så därför kan berätta om att min kväll ska spenderas hos Susa och vi ska se den finaste (och första?) filmen i svensk historia, en kärlekshistoria (hihi snyggt med historia twice). (Se länken!!). Ja ni som nu såg länken såg ju så bra den verkar (jag har alltså inte sätt den själv än). Ibland önskar jag att jag också kunde ropa  på en Per och så skulle han bara komma tillbaka så där .

Okej, jag lovar att i nästa inlägg jag skriver så ska jag lägga in en bild. Jag lovar. Synd att jag inte är en fotomänniska, sünd.


Kommentarer
Postat av: Anonym

diggar din blogg himlarns mkt skaru veta! :)

2008-05-24 @ 00:11:49
Postat av: HannaFjellstedt

oj glömde skriva namn(A) de va iaf jag

2008-05-24 @ 00:12:38
URL: http://www.hannafjellstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0