instrumental

Efter ett hårt pass fönsterputsning och en morsdags-presents-jakt så har jag nu äntligen slängt mig ner på en rätt bekväm skinnsoffa i mitt alldeles egna hem (som delas med pappa och clara då). Jag kan med glatt sinne meddela er om att min pärla, Ester (moppen), går bättre än förväntat. Jag är väl uppe i sisådär 7 mil snart, det är väl rätt långt kört om man bara kört i tre dar? Ja, det visar på att jag både bor långt bort från "Guldstaden City" (än så länge hehe) och att moppekörning är bland det bästa jag vet just nu hihi.

Eftersom mitt fotokonst-sinne ligger ganska långt bakom alla tankar, känslor och toner som virvlar i min skalle så har jag efter stor möda lyckats rita mig själv i paint!! (Inte daaaaaaaaaaaalit Julia) Det ska föreställa mig själv på skolavslutningen i mammas (inte ännu) omsydda klänning och gladiatorsandalerna som ska införskaffas i gbg (eh hoppas jag, annars blire barefota...).

image116
Haha jag måste säga att jag är en riktig läckerbit. Så nu, innan jag avslutar detta återigen meningslösa inlägget så kan jag låta er lyssna på en av de 1000 låtar som ska vara som soundtrack min film, Ocean.

Kommentarer
Postat av: hs

Tihi måste vara MVG i bild :)

2008-05-24 @ 19:05:43
Postat av: Susa

hahaha snygg bild!

2008-05-25 @ 15:36:21
URL: http://susa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0