i w as bro ke n heart ed

Hejhopp bloggen, eh jag menar läsare haha. Jag är alltså tillbaka i Skellefteå-stad. Norge var "bättre" än förväntat, jag har nog aldrig sätt finare natur eller vad man nu ska säga. Grönt gräs, höga kullar överallt, vatten som glittrade, fåglar som kvittrade och så luktade det så där gott. Fast kanske är det så att våren bara har kommit lite längre där eller någerst. Maten var den äckligaste jag smakat men McChicken räddade mig. Gud vad underbara människor det finns alltså, jag tror inte det finns nån trevligare folksamling än Körklara haha (förutom 9c isf, eller kanske Solviksungarna årgång -92). Jag står på mig och låter folk tycka lite som de vill, jag älskar min kör haha!!

Vi kom som hit till staden vid 3-tiden inatt så jag fick ta ledigt från skolan, skönt alltså. Nu sitter jag och lyssnar på Kent, drömmer mig bort. Allt är så konstigt, jag är förvirrad. Men jag är inte död, jag lever. Och jag mår faktiskt bra.

image97
Mattias fångade på bild när jag busade på som bäst uppe i någon norres trapp.

Kommentarer
Postat av: Sossi

Hahahha, så busig bild ;)

2008-05-05 @ 16:07:55
URL: http://susa.devote.se
Postat av: Clara

Fint. Det känns bra att ha dej tillbaka :)

2008-05-05 @ 16:27:50
URL: http://lisettez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0