hon ey

Hihi jag är ensam hemma. Jag gillar sånt typ när man kan lyssna på så hög musik man vill och sjunga (skrika) med så högt och falskt man vill till, utan att ens mamma med hörselskador haha ska klaga (puss mamma). Ska försöka fixa allt det där skolarbetet innan trumlektionen nu. Moppekursen är iaf fixad så på lördagkväll kanske jag svishar förbi dig på min vita skönhet (snövit heter hon tills bättre namn dyker upp). Sen så är det ju också på lördag som planerna på den "franska kvällen" ska sättas i verket. Det blir till att köpa vinbärssaft och chokladcigaretter och dra på baskern, oui oui det kommer bli najs det!

Oj mitt hjärta suger efter din närhet, men det är egentligen lika bra att stoppa ner en kork eller nåt i det där dumma hålet. För just det, gå vidare var det visst.

Timo, Markus, Laura och den där Adelle gillas i mitt öra.

Kommentarer
Postat av: emma

hahah du vill ha Timo, den riktiga timo!

2008-05-07 @ 20:10:05
URL: http://emaemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0