fight the fight

Jag packar upp och ned, men allt jag egentligen söker är min svarta kofta, var är du min vän? Borta med vinden (hihi vinden... kanske berättar jag om min lilla crush nån gång...) sen förra veckan. Ah gud, jag hade glömt bort att jag kunde vara så här rastlös! Gaaah, jag blir galen. Min hjärna är tom på tankar och min kropp tom på ork. Och jag känner mig sådär arg på det allt och alla. Eller okej inte allt och inte alla, men nästan...
 
Håll med mig om att "fuck forever" är ett rätt bra uttryck. Vaddå föralltid? Inget håller föralltid. Så är det bara. Fucka gärna forever med mig och babyshambles ikväll!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Fuck Forever är en klassiker. Så jävla grym.

2008-05-14 @ 16:12:28
URL: http://rocknrollsoldier.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0