circles

Jag vill göra som alla andra bloggbarn:

DAGENS
Humör: glad, irriterad, exalterad, lugnt, trött, busigt, nöj(d?)t... (ska jag fortsätta?)
Borde: eh städa borde jag nog varje dag
Frisyr: knut as always (utförligare svar: dagens 10 första timmar fortsatte mina hårstrån på sitt dagliga lilla fågelbosbygge men för sisådär 2 h sedan så satte mamma saxen i min kaluffs och sedan dess ser det rätt skapligt ut i en numera len knut)
Klädsel: 1/2 dag: bikini, rest: ljusblå cheapis och en sån där tajt spetsgrej
Planer: att göra min mamma glá
Materiella vill ha: en macbook, iphone, en mysig pojke till vän, pengar, kläder kan man aldrig få nog av?, en resa till NYC, biljetter till alla sveriges festivaler + roskilde... (ska jag fortsätta? nr.2)
Beroende: Coldplays Lost? (som inte finns att få tag på nånstans...) och Ess i svenska
Låt: hm ovanstående är ju endå dagens låt så därför lägger jag till en till grej på beroende nu
Motion: jag hjälpte mamma att grilla och duka?
Väder: värme och sol, hell yeah
Sämsta: jag glömde att jag hade låset på moppen på och backade över det vilket resulterade i kanske 5 (ynka men irriterande) minuters trasslande
Bästa: när mamma hade lagat så underbar mat som bara hon kan
Ont: på min solbrända rygg hähä
Frukost: haha brukar man minnas vad man äter till frukost? äh, den första halvtimmen på dagen kan man väl säga att jag går i trans
Mat: vanlig mat? nämen jag har ätit den "okända" frukosten, köttbullemacka och mumsmiddag och jag känner nu att det så smått börjar vankas kvällsfika olala

image120

Kommentarer
Postat av: emma

Transa Julia :$ hihi

2008-05-26 @ 17:20:46
URL: http://emaemi.blogg.se
Postat av: Anonym

vissa har 4 av coldplays nya låtar :}

2008-05-30 @ 08:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0