cause i want you

Okej efter att jag suttit här framför datorn alldeles för länge har jag kommit till insikt att gamla goa minnen är just gamla goa minnen som man inte ska hänga upp sig på. Att tänka tillbaka på såna är bland det bästa och värsta som finns eftersom det alltid slutar med att jag börjar gråta, fast mest för att det är så fint och att det är så sorligt att det är över. Jag tänker från och med nu ha kanske en vardagkväll i månaden då jag får sätta på gammal musik (som alltid på något mystiskt sätt sätter igång minnena) ensam på mitt rum och gråta/skratta ut. Ingen mer gång. För då glömmer man bort tiden nu ju och det vill man ju inte, visst?


Jag har också kommit till insikt med att jag borde lyssna på the Kooks just nu och att jag borde fråga mina pears om pengar till götet.

image123

Kommentarer
Postat av: Anonym

julia, din styrka ger mig styrka bara så du vet.
att läsa din tankar och värderingar gör att jag mår bättre. för jag är expert på att må dåligt över gammla saker..

2008-05-29 @ 22:21:17
Postat av: HANnss

ja tycker du är så jävla coool!!!
diggarej=)

2008-05-29 @ 22:42:51
URL: http://www.hannafjellstedt.blogg.se
Postat av: askke

tycker att det är tråkigt de som hände, vart lite chockad när jag fick veta. Ni verkade vara som gjorda för varandra! Men life goes on iaf, hur man än tycker om det, men de får man acceptera och jag tycker att du gör det så bra =)
För övrigt så är kooks helt otroligt bra. Underbar röst och musik.
Hadè!

2008-05-31 @ 00:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0