when it started

Hemma efter en fett najs dag i skolan ! Det var faktiskt en riktigt rolig dag idag, så tack tjejer, som fick mig på superhumör genom att bara vara dom ni är mihi, puss ♥

Eftersom nästan alla läxor/prov gjordes bort innan lovet, så är den här veckan och den som väntar bara till för att njuta tills ett nytt lov slår till igen !! Så ikväll blir det, som många andra tisdagkvällar, the girls night out (heh) hos Emma med fika och Gossip! Jag längtar inte liiiite, och som grädde på moset denna sköna dag så börjar 100 höjdare ju om nästa måndag (som min vänlige vän Ellen påminnde mig om, tror du inte jag visste haha?!) och så jag fick mitt första mvg på ett so-prov ! Hahaha puss på mig själv


image17
Agyness Deyn, för att hon är så tuff


Kommentarer
Postat av: susa

Hihi agyness deyn

2008-03-13 @ 19:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0