weekday

Ja så då är man tillbaks in i vardan. Faktiskt så har jag inte varit så emot att börja om skolan igen, för det är ju endå rätt kul trots allt. Men att påsklovet snart är här tackar man väl inte nej till direkt !

Såg nyss OC, asså sjukt vad bra det programmet är ! Men nu har typ serien kommit tills där jag började se serien förrut så nu kan jag väl i stort sett allt som kommer hända, men programmet kickar iaf ! haha och en annan lite ball grej är att den käre José Gonzales spelades under programmets gång (jag har verkligen börjat lägga märke till alla svenska artister/band som är med i utländska filmer/serier) mihihihehe fett najs asså =D

annars så längtar jag fett tills ba vanliga vita converse ska bli mina

image16

Kommentarer
Postat av: anonym cat

du e fett ball! :$

2008-03-10 @ 18:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0