sunday night

Är hos min mamma nu vilket kanske kanske kan resultera i lite bilder (eftersom jag inte har nån kamera hos pappa, fråga mig inte varför vi inte har köpt nån...) på mig&annat mihi. Annars så har jag idag firat farmor 69 år och fixat fram lite fet musik, som:

Death to los Campesinos - Los Campesinos
The noise won't stop - Shy Child
A punk - Vampire Weekend
I already miss you
Belly love
Crazy
If only - the Kooks
Jag är en vampyr - Markus Krunegård


fett alltså !

image19

image20

image21
Mina (och pers) favvobraller just nu, Cheap Monday 1100 spänn, lite för dyrt för mig kanske...

Kommentarer
Postat av: wherriblossomgirl

Daaaaligt snygga brallor! Conversen satt riktigt fint till dom där byxorna måste jag säga ;)

2008-03-17 @ 18:41:17
Postat av: HANnss

SATAN! typ dom snyggaste brallorna jag sett

2008-04-27 @ 20:01:22
URL: http://www.hannafjellstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0