standing on your tiptoes

Haha hej igen. Så här många inlägg som jag har gjort idag har jag nog inte gjort ens på en vecka tidigare. Men om man inte har något bättre för sig än datorn så är det väl så här det blir? Och för ovanlighetens skull så är jag inte så där deppig och nere som jag brukar bli efter en för lång stund framför datorn, utan jag är faktiskt riktigt glad! Jag vet inte om det är Peter Bjorn and John's verk eller om det är glassen med chokladsås och hallon? Aja, glad är jag iaf & jag ska snart försöka bege mig mot städskrubben och kanske städa lite här i hemmet (för att tjäna lite extra kosing av mami). Annars så hoppas jag på bad och sånt ikväll, men vi får väl se hur det blir. Adjöss för stunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0