one

En mycket fin dag i staden idag. Jag köpte ingenting, eftersom jag nu har bestämt att alla pengar ska gå till sthlmsresan i sommar, jag längtar inte så lite inte. Men det gjorde inget att jag inte hade någe pengar för jag trivs ju så bra med mina vänner att jag inte behövde den pirrande och kittlande som tex ett par nya skor skulle ge (även om den såklart inte skulle skada)!

Så dagen till ära så klippte sig två av mina kära vänner sig samtidigt (three o'clock för att vara exakt), och här har du både för- och efterbilder:

image26
Susanna före (liten,ensam,sliten)

image27
Susanna efter (sprudlande, fräsch, vacker)

image28
Emma före (tjorvig, glåmig, torr)


image29
Emma efter (pigg, len, vacker)

Kommentarer
Postat av: fröken sossi

Hahhaha, tjorvig gråmig och torr ;)

2008-03-21 @ 11:20:56
URL: http://susannakvarnstroom.blogg.se
Postat av: Dennis

Yeah, snygga klippningar:)

2008-03-21 @ 11:32:48
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0