make love not war

Alltså som vanligt när jag checkar in Peace&Love-festivalens artister så blir jag stum. Jag vet inte vad, kanske tanken på att jag skulle kunna se dom, eller så är det tanken på att jag inte skulle kunna se dom? Äh, jag har ingen aning men här har ni dom iaf, och fler lär det ju bli:

[A]
Adam Tensta
Alice in Videoland
Amanda Jenssen
Andi Almqvist
Anna Järvinen

[B]
Billie the Vision and the Dancers
Britta Persson

[C]
Caesars
Cansei De Ser Sexy [BRA]
Christian Kjellvander
Clutch [US]

[D]
Dark Funeral
Dark Tranquillity

[E]
Eldkvarn
Entombed

[F]
Film on Four

[H]
Hanoi Rocks [FIN]
Hardcore Superstar
Humanzi [IRL]
Hurriganes [FIN]
Håkan Hellström
Hästpojken

[I]
In Flames

[J]
Jason Mraz [US]
Jim White [US]
Jive
Johnossi

[K]
Kaizers Orchestra [NO]
Kapten Röd & Majorerna
Ken
Kent

[L]
Lillasyster
Looptroop Rockers

[M]
M A Numminen [FIN]
Mando Diao
Mikael Wiehe & Ebba Forsberg
Millencolin
Miss Li
Mustasch

[N]
Nationalteatern
Neverstore

[O]
Opeth

[P]
Pascal
Petter
Promise and the Monster
Pugh

[S]
Sahara Hotnights
Sex Pistols [UK]
Space Age Baby Jane
Stefan Sundström
Stonecake
Sugarplum Fairy
Suzanne Vega [US]

[T]
Takida
Teddybears STHLM
The (International) Noise Conspiracy
The 69 Eyes [FIN]
The Cult [UK]
The Haunted
The Hellacopters
The Waterboys [UK]
The Wombats [UK]
Those Dancing Days
Timo Räisänen

[W]
W.A.S.P [US]
Wolf
Woven Hand [US]

Asså det är sjukt vad jag vill dit, nästan lika mycket som jag ville dit förra året ! Men jag lovar, nästa år blir det !


Kommentarer
Postat av: Susa

Asså shiiit va bra artister!!! Tack julia, nu vill jag också dit:'(

2008-03-09 @ 23:09:42
URL: http://susannakvarnstroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0