heaven is not a place on earth, inte ikväll iaf

Hey i'm back again, och jag är stentrött. Däför sitter jag och lider med pappa (jag lider och han njuter) och ser så ska det låta. Haha ett värdelöst program... Jag vet att det är fredagkväll och jag skulle egentligen varit med Per lilla,men han gick och blev sjuk (igen?!) så det blev inget av.

Försöker trixa fram en ny header (är redan less mihi) men det går inge bra asså, jag tror att det är som med trummor, man måste låta det komma utan att tänka, men vad vet jag ;) Alltså så har jag rätttt tråkigt, men jag är för trött för att ta mig härifrån, så snälla muntra upp mig lite grand?

adios

Kommentarer
Postat av: emmet

du är fin

2008-03-14 @ 22:44:25
URL: http://emaemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0