godermorgen

Jag är tillbaka!! Tatatata (trumpeteblås)
Kom hem från Nalovardo igårkväll ca kl. 8 och somnade bums. Gu va skid/snowboard-åkning ska ta på krafterna. Just därför så är jag pigg som en mört (det var jag även när jag för en timma sen steg upp). Idag så ska jag iväg för att kolla in en stuga vi kanske kanske ska köpa och jag hoppas hinna med min käre väns match i Ursviken eller var det nu var. Sen ikväll hoppas jag på att gangstra med gänget! Är ni på eller?


image31
mihi fina lilla Nalovardo

Kommentarer
Postat av: Natalie

svar: Jo det har jag sett, men tyvärr fanns inga svarta kvar i min storlek. Men tack för tipset! :)

2008-03-24 @ 10:24:37
URL: http://naataali.blogg.se
Postat av: Mrs. Smith

Yooo bazzarn! Välkommen tillbaka ;) syns ikv

2008-03-24 @ 11:38:58
Postat av: emmet

haha välkommen tillbaka! Men tyvärr så missa du matchen, kanske mitt fel glömde säga tid åde :]

2008-03-24 @ 15:03:50
URL: http://emaemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0