dancing with the princess

Haha snygg kväll ikväll då jag va hos nisseb, med han mimme och agge. Vi chilla,såg Anastasia (inte tråååååkig) där förövrigt min mammas killes brorsa har gjort rösten till Bartok (den lilla fladdermusen) när den är dubbad på svenska (han gör också rösten till den svenska Scooby Doo (snygg stavning?)), den ni !

Som vanligt när jag skulle ner till bussa så körde den såklart rätt förbi mig där jag stog snällt och väntade ! (eller okej, jag kom lite sent, men jag är 80% säker på att busschaffisen såg mig!!) så jag fick som många andra gånger gå hem. Jag bad tusen gånger om: Snälla Gud,gör så att Per ringer nu och muntrar upp mig i slaskvädret, Amen. Men ack, gud hör ingen bön (jag älskar dig ändå Per). Eller han kanske bara hör dåligt för pappa lyckades på något sätt förutse att jag skulle missa den och ringde (och ville såklart hämta mig), de fick han också mihihihihihihi =D

Lika glad för det är jag, men gladast är nog Mimmi och Nils som nog har sex just nu? heeeeeeeeeeh


Kommentarer
Postat av: mimmmmm

ge mig min mössa?

2008-03-10 @ 22:55:37
URL: http://mimme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0