walk out of my head nu

Heh snälla låt min hjärna få vila från dig (ni vet vem jag menar va, jag är för snäll för att nämna namn... äh nämen det är ju inte ens dumt så varför skriver jag inte bara Per ist... åååååh sluta tänk hjärna). Jag står själv nu, varför kan jag bara inte inse det? Har du fettklump där uppe svårt att fatta det? Dags att bege sig ut på nya jaktmarker. Men va, det går ju inte när jag bara tänker på "den onämnbara". Kan inte någon bara ta ett sugrör och suga ut alla fina minnen som bara bubblar upp hela tin.

Det här inlägget var tänkt att ägna min 25-mest-spelade-lista, med det blev bara ett vad-som-bajsar-runt-i-min-hjärna-inlägg, förlåt det kommer nån annan dag.

Kommentarer
Postat av: HANnss

det suger rumpa, jag vet hur jobbigt där är att bli lämnad eftersom jag nyligen blev det jag med...
man kan som int sluta tänka påden :(
har en ny bloggggg förövrigt, min gammla dampa sönder!=D

2008-06-03 @ 11:58:39
URL: http://www.hannafjell.blogg.se
Postat av: Susa

du står inte själv. du har ju oss! tyväär är det många som förlorar någon speciell nuförtiden... då är det en tid att hålla ihop och göra det bästa av denna ljuvliga tid som ungdom. puss

2008-06-03 @ 19:17:12
URL: http://susa.devote.se
Postat av: Hanna

Precis Julia, du står inte alls själv. Du har oss, massa kompisar som älskar dig!

2008-06-03 @ 22:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0