se på mig nu, vad tycker du? ensam är stark, vilket jävla skitsnack

Okej nu kommer listan som alltid är kul att ta sig en titt på då och då, 25-mest-spelade genom tiderna (eller okej, dom senaste åren då jag haft itunes då):
1. Right where it belongs - Nine Inch Nails
2. Hospital beds - Cold War Kids
3. Ghosts - Laura Marling
4. To China with love - Mando Diao
5. Scared - Albert Hammond Jr.
6. Naive - The Kooks

7. Samma nätter väntar alla - Markus Krunegård
okej lite pinsamt nu men jag tror att min süster kan har varit här och lyssnat 8. Apologize - Timbaland feat. One republic
9. If i don´t live today then I bla bla bla - Mando Diao
10. The Scientist - Coldplay
11. Suburban Nights - Hard-Fi
12. I stand corrected - Vampire Weekend
13. Hometown glory - Adelle
14. Paperthin hymn - Anberlin
15. Impossible - Shout Out Louds
16. Call an ambulance - Albert Hammond Jr.
17. Lost? - Coldplay
18. 12:51 - The Strokes
20. The end has no end - The Strokes
21. Blue Skies - Albert Hammond Jr.
22. Your song - Billy Paul
23. Mens needs - The Cribs
24. Pokerkväll i vårbygård - Florence Valentin
och sist men inte minst 25. Sunny - Georgie Fame

haha vilken skum blandning typ, vissa av låtarna är ju inte ens mina favoriter (favvosarna på listan med fet text off course).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0