lika ostämd som min gitarr

Igårkväll/natt var störtskön. Jag och Ellen med våra svarta kavajer gick runt i guldstaden-city i flera timmar. Eller city och city, vi kom oss ju ända bort till medlefors/mobacken. På vår färd hittade vi iaf både det ena och det andra. En knapp med texten "bara på skoj", glittriga pärlor, mystiska saker som hängde i träden, potentiella människor att gänga med men som sedan visade sig vara fylliga fyllon och sen blev vi ju halft ihjälgasade av något rüskt gäng som ville "ge oss en ziggarett". Den första sommarnatten på året som efter 00.00 blev första juni.

image127

Idag bär det av till mor min och skolans påtvingade arbete ska åter få bege sig in i min hjärna på jakt efter minnet (och sedan efter ett bra tags letande få lägga sig där och förhoppningsvis stanna tills på tisdag).


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA dendär "bara på skoj" har min klass gjort till några treor från sunnanå ;)

2008-06-05 @ 00:12:57
Postat av: EllenF

HEHE vi är klockrena :}

Znart måzte vi hitta nya jaktmarker du och mej för att glömma ztörda män. =)

2008-06-18 @ 00:01:59
Postat av: EllenF

Och + att jag har kvar pärlorna med silverhjärtan... (A)

2008-06-18 @ 00:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0