just because im hurting doesnt mean im hurt, eller?

Komme för ett tag sen snart hem från skråmträsk (typ jordens bästa plats) och morfar ochGudrun med en massa av mormors gamla saker. Saknar hon som... ja jag saknar hon jättemycket, men jag måste säga att hon hade en sinne för stil. Hon var minnsann en lustig men ruskigt snygg människa som samlade på allt möjligt så hade man kommit hem till dom för 3 år sen så hade man haft så sjukt mycket snygga kläder och grejor att man inte hade behövt shoppa på flera år. Allt är sorligt nog ivägskickat (i kanske 13 sopsäckar eller vad det nu va) till myrorna. Varför insåg jag inte då vilken skatt hon burit på? Ja men det finns iaf några godbitar kvar och det jag fick hem idag var iaf en blå portföljväska, en sjal från frankrike och två klockor (varav en försvann spårlöst på vägen hem...). Sen så klippte jag shorts av mina utsvängda cheapisar som nästan aldrig fått se dagens ljus. Nu kommer dom iaf göra det, nästan varje dag kan jag tro. Många fina nya grejor för 0 spänn, ja!

Orkar inte ta kort på nåt så låt oss hoppas att ni har bra fantasi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0