i love it in the city when the air is so thick





















Haha jag vet inte hur många bilder som kom upp där, alla från kära götet med underbara nuvarande 9c iaf. Är på bättre humör nu, kanske till framförallt för att jag ska få ta bort rälsen på måndag!!!!! Fatta vilken chock, jag trodde jag skulle få ta bort den i höst men icket, om 4 dagar åker den. Annars så kurrar snart min mage sönder och jag känner mig faktiskt peppad på att testa klänning, skor och hatt till imorgon. Adjöss igen då mina vänner, i might be back.

Kommentarer
Postat av: hannis JR

vars haru köpt klänningen som du hade på skolavslutningen?, den var jättefin iaf!! :D

2008-06-13 @ 16:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0