money can't buy you back the love you had then

Hej och hå. Jag är fullkomligt levande bara så ni vet. Gårdagen var ju helskum för att vara ärlig. Visste som inte om jag var glad eller ledsen. Lite gullig var jag iaf när jag började gråta när vi sjöng solo, bara lite pinsamt. Kvällen var ju också rätt speciell. Kom inte hem föränn på in på småtimmarna. Har idag blivit väckt vid 10-snåret och sedan sett Hemsöborna-premiär där min süster dansade finast av alla. Sen nyss så fick Evas mumsiga mat slinka ner i min mage och efter fotbollen så ska jag vandra vidare till Susa med gäng.

Har inga bilder från igår eftersom jag befinner mig på okänd mark* (*Evas dator), men någon/några lär väl dyka upp förr eller senare. Adjöss då kamrater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0