wash inside out

Okej, förlåt blogg och bloggläsare. Min syster har upplyst mig med ett och annat, "alltså du har ju bara spårat ur i din blogg". hon har ju rätt och vem vill egentligen läsa sån skit jag skriver? Näe, ingen. Så kanske, om jag orkar, ska jag skärpa mig och skriva i en mer seriös ton i höst.
 (inte nu alltså, sommaren leker ju än)
iaf så bär det ju av till Pite ikväll yäyäyäyä, HÅKAN HERE WE COME! Kommer nog bli jettekul, och jag hoppas nu att vi kommer oss iväg med rätt buss och allt så vi som inte missar allt...


där mitt i all röra av människor ska jag dansa i natt. Eller nej, längst fram i all röra av människor menar jag.

Kommentarer
Postat av: Susa

Hahaha ni kommer hare så jedra nice! Någon kommer dö i natt, säger jag bara:O

2008-07-25 @ 16:35:39
Postat av: Anonym

äre jag?

2008-07-25 @ 21:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0