they've got engaged - there's no intention of a wedding

så. nu är headern fin igen (inte). Men vars är sällskapet? kanske blir en kväll utan sällskap ikväll, kanske är det dags att ta igen alla sommarnätters förlorade sömn. Eller nä kanske inte. kanske att ja ring nån, eller kanske inte.
 Åh jag blir så less på mig själv.
Annars så har jag vare och storhandlat idag på både myrorna, gamla men flyttade Doran, och allas vårat HM. Ska jag orka rabbla upp allt jag köpte i en lodrät rad? Ja det ska jag.
- Mörkblå fet kavaj som knappast tillhört en kvinna i sitt tidigare liv, med guldknappar off course
- en brunsvart väska
- en svart "portmonä" eller hur man säg
- en beige/äggskals/naturvit/creme-färgad tröja från HMkill
- en brosch som var gjord av som lila/genomskinliga pärlor (eh ja den är skum...)

Ska jag lägga in en bild när jag har allt det på mig samtidigt? Ja det kanske jag ska, låt oss se om jag har tillräckligt med självkontroll att genomföra detta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0