jag har drömt om att ha en riktig dröm

Hey. Märkte just att mitt läsarantal har halverats på senaste tiden. Inte så konstigt kom jag på sen för sommaren kanske fortfarande får folk att gå ut och njuta av solen/regnet och hur ofta skriver jag nu för tiden?

Iaf så njuter jag inte alls så mycket här borta. Det regnar och jag får alltid känslan av att allt man gör bara görs för att få tiden att gå. Bajs bajs på min hjärna, jag borde inte tycka så... Jag har hur som helst tänkt lägga upp länkar till några kul låtar som jag tycker är lyssningsvärda. Så ja, här kommer en av dom, och sen plötsligt den andra. Sen kom som lite av en liten klassiker här, fast i en lite mer akustisk version. Jag vet att knappt hälften av alla som läser det här inlägget kommer palla att klicka upp låtarna men det gör mig ingenting hihihehe.

Ska läsa nu och bli lite gladare, adjökens vänner.

Kommentarer
Postat av: Liviaro

Inte riktigt min musiksmak, här är lite bättre (enl mig): http://youtube.com/watch?v=B6Mo8Kvcvf4

2008-07-17 @ 08:39:48
Postat av: ElleF

Varför har du musiksmak som en Gud Julia? =O =D

Du måste skicka mig lite ny musik jag kan nörda sönder! =D

2008-07-20 @ 17:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0