jag är i mitten av en fucking hurricane

GÄEUURUbuäää, LYCKA alltså. Håkan är magisk så är det bara. han liksom bara förhäxar(och jag har en stjälk från en ros som han har hållit i med sina trollkarlsfingrar!!). Jag är så galen och trött och pigg att jag bara svamlar. Gonatt gott folk, and i'll be back imorrn med massa bilder/filmer från the magiska natten (javill liksom att du, just DU, som inte va där ska få känna feelingen liksom yeah).

tror du som jag att det där internet-uppehållet var bra för min bloggskrivarkarriär?

Kommentarer
Postat av: EllenF

Håkan är Gud, går inte att säga emot!

Och Alla är avundsjuka på våran Tensta upplevelse :}

2008-07-26 @ 13:07:40
Postat av: EllenF

Håkan är Gud, går inte att säga emot!

Och Alla är avundsjuka på våran Tensta upplevelse :}

2008-07-26 @ 13:08:15
Postat av: Pinsam

Kul att min mobil och dator laggar...

2008-07-26 @ 13:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0