i click my heels get the devils in line

At stugan nu. I ödemarken mellan Umeå och Ö-vik kan man kalla det. Lite wierd att jag har free tillgång till internet nu och inte i mitt hem men jaja. Här är det soft med hemmagjorda 70-tals funktioner som att musik pumpas på direkt man tänder lampan, den årliga krocketturneringen och kanotpaddling. Om du vill så får du gärna ringa mig, för det tycker jag är kul. Om du inte vet hur du skall nå mig (typ inte har mitt nummer) så kan du antingen fråga nån eller söka på hitta/eniro. Innan jag nu ska gänga med min familj och släkt för att sätta upp krocketplanen så vill jag lägga upp denna mystiska blanding arstisters lite udda verk


N.E.R.D, Santogold och min käre StrokesJulian kör nån låt dom kallar My Drive Thru. Lite skum, men jag diggar mest för att Julian är med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0