utkast

Jag hatar hatar hatar när man har gjort ett långt och fint inlägg och sen bara försvinner allt när man i all hast råkar trycka fel. MERDE.

iaf så var the trip till tunisia heltTOTALLYamazing. ja bjud på lite bilder.

jag och clara såg ut så här när vi vandrade runt i hoodsen på sky city
men vi kände oss så här:




(därbak lurar den vackraste snubben jag sett. Synd att man bara ser skymten av honom, men jag lovar att jag verkligen försökte fånga honom på bild...)


 
checka out minareten där bak. vi fick faktiskt lyssna till ett äkte böneutrop på arabiska. yeah vad det va coolt. jag vill härmed lära mig arabiska på gymnasiet, kan man välja till det?

solnedgång 2

vi steg upp 4 bara så ni vet

måste vara det fucking varmaste stället på jorden. 50 grader i skuggan med stekande sol. inget att leka med




jag fick han i mittens msn :]:]:]

jag petar på salt
(alltså nu orkar ajg nästan inte mer. har ont i rumpan)

solUPPgång i afrika. MJAU

lite av det "coola" star wars-bygget


jag hade just shejkat rumpan med magdansande beduiner i den arabiska natten


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅå så less jag är på att lägga upp bilder nu. och jag som har flera hundra kvar. men den där får vara den sista för idag. Nästa gång kanske jag visar min almanacka eller någe. C U

Kommentarer
Postat av: Susa

Fint som snus! bilden när du leker med sanden är galen haha;) annars var ni hur balla som helst när ni posade med finkläderna o allt. Elin såg värsta fin ut:)

2008-08-19 @ 20:37:04
URL: http://susa.devote.se
Postat av: Ellen

Jag är mållös, vet du hur sjukt fint och häftigt och super gryvet det ser ut?:O (Gryvet är ett ord som hittade på nu för att det var det som passade bäst in)

2008-08-19 @ 20:45:22
URL: http://viarforlorade.blogg.se/
Postat av: john

STAR WARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SATAN SÅ GRYMMT!!!! MTFBWU!

2008-08-19 @ 21:49:54
Postat av: Ssandy

ooh vad skönt det där såg ut!! Tunisien nästa skulle jag tro;)

2008-08-19 @ 21:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0