på en skenande cykel

hej och hå så kul skolan kan vara. Speciellt om man går med sin tvilling som jag gör. Min tvilling heter amanda-my och jag heter julia och vi är typ likadana. ganska läskigt faktiskt... Har du någon tvilling? Isf vet du ju hur jag känner.

Annars tycker jag att Håkan Hellströms här kommer lyckan för hundar som oss är kul att lyssna på. Speciellt om några tjejer har gjort en egen musikvideo till låten. Se.


Ikväll ska jag leka med mimo-mansvalp. En alltid lika trogen kompanjon. Ska du ha kul ikväll? Då vet du ju ungefär hur jag menar. Herrå.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hehe lätt att jag kan den på gitarr! :}

2008-08-29 @ 23:45:54
URL: http://viarforlorade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0