jag vill vara vaken tills jag ser morgonen

HEj och godmorgon the world.
Sitter här med brillorna på och skulle behöva en smäll på käften för att komma i rätt balans. (citat från en hemlig men som jag vet att elln vet vem det är)

Idag ska jag inte göra något alls utan mest bara njuta för att gårdagens nite vart lyckad. Sen ska jag preparera mig för kvällens bravader. susa fyller år och det ska ju firas med DUNDEROCHBRAK. hehe vi har köpt hemliga presenter som hon ska få öppna om ungefär 8 horas eller så. synd att det inte var ett utklädningsparty. det hade  varit überkul. Jag kanske ska klä ut mig iaf? min nya kjol skulle nästan passa in på skolflicka-från-30-talet så det kanske blir att inte ta av glajjorna och sen komma som en sån där skolflicka-från30-talet? Kanske

Jag vill lägga in en fin bild här men jag vet tyvärr inte om jag har nån. Ska nu se efter..

Just ja. HIttade bilden på min för stunden drömklänning. Den är från Monkan och jag vet att mamma inte kommer köpa den åt mig nu när hon förvånande nog också är i stockholm för tjejmilen. Men jag hoppas lite.

C U around

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0