jag har hål i min byxa

Hej. Jag har ju som bekant inte haft tillgång internet särskilt mke i sommar. Så man kan som säga att jag hamnat på efterstjälken när det gäller hemladdning av musik och annat. Jag skulle därför gärna se lite kul låt/band-förslag när jag kollar in kommentarerna nästa gång. Vill att det ska gå så effektivt som möjligt att fylla min ipod (som jag inte har, men som jag förmodligen/förhoppningsvis kommer ha. Snart.) när jag kommer hem.

SÅ COME ON. Indie är det som jag gillar så gärna sånt inom antingen genren Indie eller så Indie Pop eller varför inte Indie Rock.


Annars så tycker jag om att spela Rappakalja, helst EXTREM.

Kommentarer
Postat av: anonym ratta

anima li är en riktig indie-klassiker. trumkillen i dj raaban är helt crazy!!

2008-08-10 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0