i'm still her(e)

Så heter en låt med the bear quartet minus parentesen. Jag har deras album angry brigade hemma tillsammans med 6 svängiga album till. Gissa vad? Jag har varit på biblan igen. Yeah man hittar bra grejor där varje gång. Så nu har jag alltså 15 skivor hemma tillhörande Skellefteås Stadsbibliotek. Läskigt. Får man verkligen låna så många samtidigt? Äh, det blir en fin hög om man lägger dom på varann iaf.

Skolan shilla idag. Klassen kingar. Än så länge mest tjejerna så kom igen grabbar och visa some ass. Eller nåt.

Föressten jag är litet besviken på förra inlägget. Jag trodde faktiskt fler skulle orka skriva en liten kommentar om sig själva. Men nääääääääääääääoi. Jag måste säga (och jag tror nästan dom flesta blogg-skrivar-tjejer-och-killar säger det i kör med mig) att det är tråkigt att inte ha nån aning om vem som läser all blaska som man slänger ut på internet. SÅ KOM IGEN, visa some ass då.


Kommentarer
Postat av: miss Sofistication

jag visar dig gärna lite ass

2008-08-28 @ 21:21:49
Postat av: m1

du vet hur jag eär:] :]:]svanpeace

2008-08-28 @ 21:50:38
Postat av: Elolfina

Du vet vem jag är hoppas jag . Eller alltså , jag brukar se dig nu och då men jag vet inte om du ser mig för jag är rätt osynlig... Fast jag läser din blogg.

2008-09-12 @ 18:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0