hej du där

jag undrar vem du nu är. Lämna gärna en kommentar här nere så kan jag berätta att min morbror numer heter Nere. Du kan säga vad du gillar för färg eller vilken storlek du har på dina skor. Om du gillar bilar eller vilket namn du har på din mor. Säg bara vad du vill, ditt som datt, bara jag får veta vem som läser min blogg denna tidiga natt (eller dag eller morgon eller kväll).

Ack det går inte att ladda upp någon bild. Om det hade gått hade jag här haft en bild både på min polare och min andra polare. God natt.

Kommentarer
Postat av: Mrs Smith

God afton.

Mitt namn är som bekant Mrs. Smith.

Sko strl 37, jag älskar att ha på mig hatt för då kan jag vara vem jag vill. Jag gillar även mina 37size shoooes (fast det vet du ju iofs:))

Om det fanns en syssla jag skulle vilja tillbringa hela mitt liv till så vet jag inte vad det skulle vara, jag önskade att jag visste men det göra jag inte. Ibland så känner jag mig bara som en förvirrad tonåring(med min irriterande finne på näsvingen o allt... Oh hell vem lurar jag egentligen, det är ju precis vad jag är fucking confused alltså. Jag vet att du vet hur det känns Jules, vi sitter i samma båt.

Nått annant jag älskar är min Mr. Smith han är fucking amazing(A)

Idag var jag på äventyr

2008-08-27 @ 19:07:48
Postat av: jo.. näe inte alls det

jag gillar inget och är naken, hej hopp indie pop

2008-08-28 @ 19:07:20
Postat av: ppp

jag är din klasskÅMPIS1

peace out

2008-08-28 @ 20:00:07
Postat av: mathilda

jag är ppp:s vän och susas granne :$ jag har ovanligt stora stortår på både den högra och den vänstra foten. jag tycker det är jätteroligt att göra pärlplattor och lägga pussel ! annars lyssnar jag väl på bra musik och hänger med mina vänner =)

2008-08-29 @ 10:11:03
Postat av: emma

you know me, xoxo

2008-08-29 @ 18:23:47
URL: http://emaemi.blogg.se/
Postat av: Liviaro

jag är en bas som sjunger i samma kör som dig och jag har glasögon ;)

2008-08-30 @ 18:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0