cause i'm alright if youre alright (för jag är okej om du är okej)

HEJÅHÅ det går jättebra att importera biblans skivor i sin dator (eller pappas jobbdator) om man vill. Det löste nästan dom senaste månaderna med bristen på musik. jag tror föressten pappas jobbdator blir glad av att användas till roligare saker än jobb.

Ja lägg nu in:
strokes room on fire
håkan hellström det är så jag säger det
the concretes hey trouble
jens lekman night falls over kortedala
carla bruni ett albumnamn på franska som jag inte ens försöker mig på
i'm from barcelona let me introduce my friends
peter bjorn and john falling out
håkan hellström nåt gammalt nåt nytt nåt lånat nåt blått
radiohead amnesiac (jag tycker skivan nästan är deprimerande.. så jag kanske skippar den)
kings of convenience quiet is the new loud
the bear quartet angry brigade
och sen lisa ekdahl sings salvadore poe som är så sjukt bra fast som jag bara tog hemifrån mamma och alltså inte lånade på biblio


hejdå säger killen på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0