wonde ring

Ja nu är det klart, efter mycket velande hit och dit, att det blir inte WTAI för mig... Inte för mamma och Clara heller, och inte för käraste Per heller som det var tänkt ett tag. Näe, det blir inget sånt för någon av oss, men kanske för dig? För nu är det ju så att jag liksom håller handen på tre biljetter till en fet en-dags-festival i sthlm den 14:e juni, dagen efter den officiella skolavslutningsdagen (för högstadieskolor i norra sveden?).

Eftersom förhinder har hindrat både min familj och sedan min pojkvän från att följa mig dit så har min mamma övertalat mig att skippare och sen kanske följa med henne till London eller något annat fett place i slutet av sommaren istället (när lilla Julia kanske har lyckats samla på sig lite kosing hehe) !! Så nu säljer jag alltså biljetterna, passa på nu då, köp köp köp! Dom lär kosta vad dom egentligen kostar, 860:- och åldersgränsen är 13 år.
 
Det känns lite sorgligt det här, jag som sett fett mycket framemot att se dom här dudesen...

image71
Dirty Pretty Things

Kommentarer
Postat av: Sossi

blogga mera!

2008-04-19 @ 11:25:39
URL: http://susa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0