we were so pretty

Bloggen is back (jag vet att jag är efter alla andra, men min sångpedagog och mina sångkamrater plus lite utelåsning tog upp min tid). Ni som orkade läsa parentesen eller är inne på msn just nu vet ju nu att jag blivit utelåst (för en stund sen alltså). Rikigt tufft för en inte riiiiiiiiiktigt så van utelåsare som mig. Men som tur var så räddade Lena Andersson mig och jag fick spendera tiden som det tog för min syrra att komma hem med nyckeln hos henne med familj och då räknar jag in min klasskompis Oskar till den (fast han är en best). Även min pojkvän Perra lyste upp den bittra utelåsarfeelingen jag hade (har ni känt den? lite illamående plus att det nästan känns som om man ska börja gråta?). Aja, jag mår bra nu iaf fast lite (mycket) hungrig är jag allt.

låten jag nöter stenhårt just nu är den gamla godingen sen förra året: All these things that i've done - The Killers (med fräsch fräsch fräsch sångare mihihihuhuhu...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0