stamp your feet for me

Okej humöret har inte varit så här dåligt på ett tag nu. Men nu har visst mr-så-omunter-det-går-att-vara bosatt sig i mig ett tag. Så har du lust att muntra upp (gör det) eller inte muntra upp mig (går också bra) så ring bara eller nåt, ni vet vars ni når mig (annars eniro, hitta.se osv. mitt hemnr lär finnas iaf). Kanske blir det bättre efter den efterlängtade trumlektionen eller efter bästa serien ever, lost (eller varför inte efter Sverige pussas&kramas. Jag har höga förväntningar så det better be good, annars bryter jag väl ihop). Vi får se hur det går.


It beats me everytime
Just don't understand what's wrong with you
It beats me everytime
I just don't can't figure out what you're up to
It beats me everytime

But I know what you've done for me
What you have done for me lately
It's nothing

texten från Peter Bjorn & John's It beats me every time. Det här var typ första gången jag gjorde nån sån dära låttextgrej, men jag tyckte den passa rätt bra in. (Jag kanske tar bort det här inlägget senare, när jag har muntrat upp mig lite) och föressten, ta inte det här för seriöst, jag är inte deprimerad, bara arg

Kommentarer
Postat av: Ma.B

vad är du arg för lillevän?

2008-04-02 @ 18:31:07
URL: http://emaemi.blogg.se
Postat av: Sue

Jag vill göra dig glad, men det får vänta till imorgon om det går bra?;) hahaha

2008-04-02 @ 18:36:41
URL: http://susannakvarnstroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0