spiderpig

Jaha, ingen respons fick man där. Följden av det blir TYVÄRR att jag lägger ner min "dagens outfit" med ord. NU.

Hehe lät jag arg? Det är jag inte (fast jag måste erkänna att det är lite tråkigt utan kommentarer, jag kanske inte ens skriver till någon... det kanske inte ens finns en enda som läser det här?!) för jag ska snart få mat av min kära far. Han lagar kroketter<3, kyckling<3 och tsatziki<3 till. På tal om tsatziki så försökte Chrissa lära mig grekiska idag. Fast det gick inte så bra eftersom det var rena grekiska för mig höhöhö. Ikväll så blir det att hänga med brudar (vår plannerade "Franska-kväll" är uppskjuten till kvällen den 10e maj, eru sugen eller?) och några foton må kanske tas.

Vi ses, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Ma

haha "peppa för ikväll", nämen serriberri jag ska vara peppad ikväll :D ta med kamera juuules

2008-04-25 @ 17:09:22
URL: http://emaemi.blogg.se
Postat av: Sossi

hahah, outfit med ord... ststst.
pepp på soir d'sacre blä!!

2008-04-26 @ 13:12:56
URL: http://susa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0